14 Mars

Oj det har varit tyst hos mig..  Men jag har sluppit sjukdom , Men en fått trasig handed i stället =(.. Man får inte alltid som man vill.. Men är jag skujskriven NEJ, bodred men då tänker man 1000kr i karens nej tack, men om det fortsätter så får jag nog ge mig, men har tur gick av ett pass i dag och jobbar inte förens på Onsdag.. =)

Vi ska flytta..
Huset bakom oss har en ledig fyra som kostar 3000 kr mindre i månaden, och är ny renovread är det något att tänka på, icke sa nicke så vi flyttar 1 Maj.. =)))

Skillnaden är kvadratmeterarna, men idag så är det så mycket yta som vi INTE använder, så då betalar jag gärna mindre och NYRENOVERAD, den vi har nu är Jättestor 170 kvadratmeter i ett plan, men inte speciellt fräsch..

Melodifestival, tycker inte att det var någon dålig låte med, men vem gillar inte Måns, han är väl ögongodis för de flesta *ler*..

Har fått en utmaning, men den gör jag i morgon då, jag inte är lika trött..

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken otur med din handled.

Det är dyrt att vara sjukskriven men det är viktigt att man är rädd om sin kropp.

Härligt med en nyrenoverad lägenhet och dessutom så mycket billigare.

Ha en skön söndag vännen!

Kram

2009-03-15 @ 09:49:45
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: merja

Vilken otur du haft med handleden.



Vad kul att flytta och till helt nyrenoverat med.

Kram

2009-03-16 @ 21:31:34
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Aj aj din stackars hand..vad har du gjort??



3000 mindre WOW vilket klipp och nyrenoverad, toppen.



Ha det gott..kramen

2009-03-17 @ 17:53:51
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har en award att hämta hos mig.

kram

2009-03-17 @ 21:47:49
Postat av: Anonym

Det var mig du har awarden att hämta hos ;)

2009-03-17 @ 21:48:23
Postat av: Frogprincess

3000 kr mindre i månaden är inte lite pengar!!!

Har ni en fyra i dag också?

Hur är det med handleden? Bättre hoppas jag.

2009-03-19 @ 08:27:52
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0