18 Mars

Men oj vilket härligt vårdväder och gisses vad halt det är ute..

Här har vi haft vårregn inomhus, inte fullt lika roligt, satt vi datorn och undrade vad det var för vatten på golvet, det var från krypvinden det kom, där inne var det riktigt regn det droppade överallt och takbalkarna var rejält genom sura.. =(..

Vad glad jag är att jag ska flytta..

I dag bär det av till jobbet för ett dygnspass, sedan är jag ledig tom måndag kl 15.. Så hoppas att det här härliga vårvädret håller i sig, för vilken lust man får att plantera och planera för balkong och uteplats..

Kram på er Alla <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy då takdropp vill man bara ha ute. Underbara dagar nu man kan bara njuta.

kram

2009-03-18 @ 23:23:43
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

jag tror att jag ska ta ett ordentligt krafttag och sätta fröerna inne i morgon. Balkonglådorna får nog vänta lite till :-)

2009-03-19 @ 08:29:13
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0